17 grudnia 2020 r. odbyło się szkolenie online pn. "ENOTarnowskie marka regionu tarnowskiego – szansą na odbudowę turystyki w okresie post pandemicznym", którego ogranizatorem była Tarnowska Organizacja Turystyczna. Podczas 4-godzinnego webinaru omówiono nastepujące zagadanienia: „Efektywna promocja wizerunkowa regionu w okresie pandemii na przykładzie działań TOT i Województwa”, „Jak zachęcić turystów do przyjazdu do Tarnowa i regionu w okresie post-pandemicznym?”, „Skuteczny e-marketing - wznowienie działalności biznesowej po epidemii, nowa oferta i produkty”, „Analiza rozwoju produktu ENOTarnowskie - dobre i złe strony w okresie pandemii”, „Działania promocyjne ENOTarnowskie w mediach społecznościowych w czasie lockdown’u”, „Promocja i pakietowanie ofert turystycznych w kontekście Polskiego Bonu Turystycznego na przykładzie lokalnych działań”. Ponadto, dzięki wystapieniu przedstawicielki Polskiej Organizacji Turystycznej - Oddziału Zamiejscowego ds. obsługi i promocji Polskiego Bonu Turystycznego, uczestnikom została przedstawiona informacja dotycząca dotychczasowego działania Polskiego Bonu Turystycznego.